אינו דומה תא שמע לתא חזי / אפרים דוד

    אפרים דוד Comments Off on אינו דומה תא שמע לתא חזי / אפרים דוד
    21:21
    18.05.24
    איתי גדסי No Comments on עם דד ליין: גנץ הציב לנתניהו תנאים להישארותו בממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש מושג של "תא חזי" יש מושג של "תא שמע" ויש עוד מושג שגם כן הוא "תא שמע" מבולבלים? הנה התשובה..

    לא דומה כשאתה שומע שנופלים טילים בשדרות, עוטף עזה, אשדוד באר שבע ואתה ממש חושב שאתה מבין אותם ומרגיש יחד אתם את כל הפחד השורר שם בעת שמיעת כל אזעקה ואתה מלא הערכה אליהם על גבורתם להתגורר בחזית. אתה מלא הערכה על האמונה והביטחון ועל השגרת חיים שהם מפגינים אל מול נסיונותיהם הכושלים של גדודי החמאס ימ"ש, לשבש את שגרת חייהם..

    אבל כל זאת, כל ה"תא שמע" הזה אינו דומה ל"תא שמע" של האזעקה כאשר אתה בעיסוקיך ולפתע אתה שומע את האזעקה העולה ויורדת הזו, כשאתה רואה את הפאניקה מסביבך, כשאתה עצמך ממהר לשהות במרחב המוגן, כשבתוך לבך מתגנבת תחושת פחד קטנה, אתה פתאום מבין יותר ויותר את גבורתם של אנשי הדרום, גבורה יומיומית של אנשים נשים וטף שאתה היום לומד יותר ויותר להעריכם.

    לא, אל תטעו אינני מאלו השמחים שנשמעה אזעקה במרכז, וכאשר אנשים במרכז נכנסו לפאניקה לא הצטרפתי לאלו האומרים "הגיע הזמן שהמרכז ירגיש".. אבל אני כן חושב שזה לימד אותנו משהו גדול על עוצמתם וגבורתם של תושבי הדרום, אלו שיום יום סובלים ממטחי הקאסמים והגראדים..

    אז השבוע לאחר הפעמים הספורות שגם אני מיהרתי לממ"ד עם בני המשפחה המודאגים, אני יכול לומר לתושבי הדרום. הערכתנו אליכם רק גברה, תהיו חזקים! כולנו מתפללים לשלומכם ומקווים שהשקט ישרור ולתמיד! כולנו מקווים שהקדוש ברוך הוא ייתן לנו את הכח להביס את כל אוייבנו ולתת לחמאס מכה אנושה שהם לא יוכלו יותר לשלוח שום דברים שייפגעו בעם ישראל! ויקויים בנו הפסוק:"ה' ילחם לכם ואתם תחרישון.."

    ושנזכה לגאולה השלימה בקרוב! אמן.

     

    הטור נכתב בעיצומם של ימי "עמוד ענן" והוקפץ שוב עקב הרלוונטיות שלו בימים אלו.



    0 תגובות